Acties

Paaseieren actie:

Elk jaar gaan de leden van harmonie Pro Musica langs de deur om geverfde paaseieren in prachtige kleuren te verkopen.

Wanneer: meestal de vrijdag voorafgaand aan Goede Vrijdag
Hoe laat: tussen 17:00 en 19:00 uur.

Bent u niet thuis maar wilt u wel graag onze paaseieren kopen, bel dan even met Jan Beerens (06-25218160) of Jos Thijssen (06-10155662).

Uiteraard leveren we ook graag op bestelling aan bedrijven en instellingen. De bestelling wordt op een door u aangegeven tijdstip graag bezorgd. Bestellingen kunnen per mail worden doorgegeven aan info@harmoniepromusica.nl, onder vermelding van bedrijfsnaam, contactpersoon en telefoonnummer.

Oud-ijzer actie:

Jaarlijks gaan onze leden en vrijwilligers door Eind en Schoor rijden om het ijzer bij u op te halen.

Wanneer: in april of mei
Hoe laat: vanaf 9:00 uur

Wij bellen bij voorkeur bij u aan zodat u het ijzer niet aan de straat hoeft te leggen. Indien u niet thuis bent of als wij bij u op het terrein moeten komen, dan kunt u ons telefonisch bereiken op de nummers zoals die op de flyer staan.

Indien u het oud-ijzer zelf wilt brengen, dan kunt u deze dag terecht op het adres wat via de flyer bekend gemaakt wordt.

Oliebollenactie:

Op 11 november worden door leden van het damescomité heerlijke oliebollen gebakken. Deze worden vervolgens door leden en ouders huis aan huis verkocht. Ook aan de brandstapel van de buurtverenigingen staat een oliebollenkraam van de harmonie.

Hoe laat: vanaf 17:00 uur

Natuurlijk steunt u met uw aankoop onze vereniging.